LRP – Program lojalnościowy doTERRA

Lis 6, 2019 | Blog

Ten wpis powstał na Wasze życzenie J Ostatnio coraz częściej pytacie o co chodzi w programie lojalnościowym, jak działa, co z tego możecie mieć i jak go włączyć. Tutaj wszystko Wam wyjaśniam.

Program lojalnościowy (LRP=Loyalty Rewards Programme) polega na tym, że za każde zamówienie zbierasz punkty i potem te punkty wymieniasz na dowolnie wybrane przez siebie olejki lub inne produkty. Brzmi dobrze? A co powiesz na to, że w każdym miesiącu możesz też dostać cudowny olejek w prezencie? Ja jestem wniebowzięta.

Co miesiąc doTERRA wybiera olejek, który może otrzymać każdy, kto już ma konto zakupowe w doTERRA. Aby dostać olejek należy złożyć zamówienie za 125 pnuktów do 15 dnia danego miesiąca. Co miesiąc ten olejek jest inny i dal wszystkich jest ogłaszany tego samego dnia – 1 dnia danego miesiąca.

Program lojalnościowy jest dostępny dla każdej osoby, która ma konto w doTERRA.

Jest dobrowolny i w każdej chwili możesz z niego zrezygnować.

Nie musisz nic deklarować na stałe – w każdy miesiącu możesz zamówić inne produkty, na inną kwotę. A jeśli podejmiesz decyzję, że nie chcesz nic zamawiać, to też nie wyklucza Cię z programu w kolejnych miesiącach.

Jeśli zdecydujesz się kontynuować zbieranie punktów przez dłuższy czas, Twoje korzyści będą rosły. Tutaj jedyny wymóg, to robienie zamówienia za minimum 50 punktów:

Przy zamówieniu LRP doTERRA każdorazowo zwraca koszt przesyłki w punktach.

Gdy uzyskasz już np. 30% zwrotu punktów i z jakichś powodów nie chcesz zrobić zamówienia za 50 punktów, możesz utrzymać stopień % zwrotu punktów – wystarczy, że zamówisz za 1 punkt. Jeśli zdecydujesz, że nie robisz zamówienia wcale – wracasz na 10%. A punkty zostają i czekają na Ciebie J

Nie ma ograniczeń – możesz zamówić nawet kilka razy w miesiącu i za każdym razem doTERRA zwróci Ci punkty.

Punkty na wymianę tracą ważność po 12 miesiącach od daty ich wystawienia. Chyba, że zdecydujesz wyłączyć program lojalnościowy – wtedy tracisz je z chwilą wyłączenia.

Punkty można wykorzystać wyłącznie do zakupu całych produktów – musisz mieć wystarczającą liczbę punktów na dany produkt (jeśli Lemon jest warta 10.75, to musisz mieć na koncie właśnie tyle punktów lub więcej).

Punkty możesz wymienić po zalogowaniu się do swojego konta doTERRA ale tez dzwoniąc do biura obsługi klienta (22 3079764)

Za produkty wymienione na punkty nie otrzymuje się już kolejnych punktów PV

Przy wymianie punktów na produkty pobierana jest opłata w wysokości 2 EUR (jest doliczana do kwoty zamówienia). Do tego koszty wysyłki również ponosi zamawiający.

Punkty można wymieniać po 60 dniach od momentu włączenia LRP.

Jeśli wyłączysz LRP – tracisz zebrane wcześniej punkty. Anulowanie zamówienia LRP musi nastąpić przez telefon, dzwoniąc do biura obsługi pod numer 22 3079764 lub mailem polska@doterra.com

Jeśli włączając LRP ustawisz płatność kartą, pamiętaj, żeby ją po złożeniu zamówienia odpiąć i wybrać płatność przelewem – to bezpieczna opcja dla zapominalskich. Możesz to zrobić wg moich wskazówek w filmiku lub dzwoniąc do biura obsługi  22 3079764

Zebrane punkty nie mają wartości wykupu gotówkowego i nie można ich przenosić – czyli zamieniać na pieniądze czy wypłacać na konto bankowe.

Produkty zakupione z wykorzystaniem punktów LRP nie są przeznaczone do odsprzedaży

Tutaj możesz obejrzeć jak włączyć LRP

Jeśli masz pytania, pisz do mnie 🙂

O MNIE

Nazywam się Ewelina Gałązka-Przybysz. Jako nastolatka wierzyłam, że można dobrze się bawić i jednocześnie zarabiać. Choć nie zawsze potrafiłam to nazwać, od zawsze czułam, że wartością nadrzędną dla mnie jest wolność

DARMOWE WARSZTATY

DOŁĄCZ DO NAS

OBSERWUJ MNIE

This error message is only visible to WordPress admins
Error: There is no connected account for the user 7233246401.

ARCHIWUM

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pin It on Pinterest

Share This